27 rajab ki fazeelat 27 رجب کی فضیلت
كيا رجب ، أور 27 رجب كي رات كي فضيلت و أعمال أحاديث سۓ ثابت ہيں؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب أز ابن طفیل الأزہری ( محمد علی):
رجب كي فضيلت په تمام علماء كا اتفاق ہے كيونكہ شہر رجب اشہر الحرم ميں سے ہے
أور اسي طرح رجب ميں روزے كي فضيلت پر بهي اتفاق ہے ليكن اختلاف ہے كہ كيا يہ فضيلت حديث ضعيف سۓ ثابت ہے
يا حديث صحيح بالطرق سے ليكن ملا علي قاري فرماتۓ ہیں:
رجب ميں روزۓ كي فضيلت ميں أحاديث ضعيفة وارد ہیں ليكن وه طرق كثرت كي وجہ سے قوي ہيں يعني حسن كۓ درجہ ميں
بنده فقير کہتاہے:
اگر حديث ضعيف بهي ہے تو حديث ضعيف پر عمل جائز هۓ فضائل كے باب ميں ، ليكن إس پہ تشدد نہيں ہونا چاہيے ، اگر كوئي روزة نہيں ركهتا تو اسكو أہل سنت سۓ خارج نہیں سمجهنا چاہیے.
27 رجب كي رات كي فضيلت:
27 رجب كي رات كي فضيلت ميں علماء كا اختلاف ہۓ:
جو كهتۓ ہيں إسراء و معراج أور حضور صلى الله عليه وسلم كي بعثت إس رات نہيں ہوئي انكے ہاں إس رات كي بالخصوص كوئي فضيلت نہيں
ليكن بالعموم فضيلت ہے يعني وه شهر رجب كي رات ہے
جو كہتے ہيں إسراء و معراج أور بعثت(27رجب كے دن) حضور صلى الله عليه وسلم كي إس رات هوئي جيسے إمام طحطاوي، نووي أور ديگر فقہائے مالكیہ و حنابلہ نے فرمايا ،
لہذا إس قول كے مطابق 27 رجب كي رات كي خاص فضيلت ہوئي
بنده فقير كي رائے:
جب إس رات كي فضيلت ميں اختلاف ہے تو أحسن يہي ہے كہ إس رات الله كا شكر بجالانا چاہیے خاص طور پر جب درج ذيل حديث بهي وارد ہے۔
27رجب كو روزة ركهنا:
عن أبي هريرة رضي الله عنه قال: أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: من صام يوم السابع وعشرين من رجب كتب الله عز وجل له صيام ستين شهرا،وهو اليوم الذي هبط فيه جبريل على صلى الله عليه وسلم بالرسالة( فضائل رجب لأبي محمد الخلال، المديني في فضائل الليالي والأيام)
قال ابن عمرو السليماني:الحديث حسن لذاته
درج بالا حديث كي روشني ميں 27 رجب كي فضيلت واضح هۓ.
27 رجب كي رات خاص نوافل أدا كرنا:
علامة ابن حجر العسقلاني روايت كيا: من صلى اثنتي عشرة ركعة ليلة سبع وعشرين من رجب.....إلخ
يه حديث موضوع ہے
ليكن إمام بيہقي وأبو خلال نے روايت كي كہ جو رجب ميں 12 ركعتيں أدا كرتا ہے..إلخ
( فضائل الأوقات للبيهقي،فضائل رجب لأبي محمد الخلال )
يه حديث ضعيف ہے، أور إس حديث ميں 27 رجب كي رات كا ذكر نہيں ،
ليكن ملاعلي قاري فرماتے ہيں :
إسناده ضعيف جدا ،اور عراقي نے كہا:
إس صلاة سۓ مراد صلاة ليلة المعراج ہۓ(الأدب لرجب لملا علي قاري)
لہذا 27 رجب كي رات خاص نوافل كا پڑهنا كسي صحيح يا حسن يا ضعيف حديث سے ثابت نہیں ، ليكن جب بهي 12 ركعت نوافل أدا كرہے تو نيت عموما رجب كي ہوني چاہيے نہ كہ 27 رجب كي رات كي ، يا پهر شكرانے كے نوافل كي اسراء ومعراج أور بعثت كے لیے.
كتب فضائل رجب:
فضائل رجب لأبي محمد الخلال.
تبيين العجب فيماورد من رجب لابن حجر.
فضائل شهر رجب ، الكتاني.
فضل رجب ، القزويني.
الأدب لرجب، ملا علي قاري.
جب 27رجب كي رات كي خصوصي فضيلت ہونے ميں اختلاف ہے ، تو لہذا دونو طرف تشدد نہيں ہونا چاہیے
بلكه دونو فريق ايك دوسرے كے بارے ميں حسن ظن ركهيں.
والله أعلم
Comments
Post a Comment